My heart, my soul, my joy & my happiness!

Thursday, November 19, 2009

Asterisk Boutique

Saya ada satu kegilaan baru sekarang. Satu fenomena baru yg saya patut rasakan dari dulu, tapi hanya baru sekarang ia betul2 datang. Niat dah lama pendam, cuba implementation tu yg berat sikit. Tapi saya sudah pun mulakannya. Ya, saya baru bermula. Kawan2, silalah berikan sokongan. Saya sangat menghargainya. Jika ada kelapangan, jemputlah bertandang ke butik online saya di Asterisk Boutique.

Kepada kawan2 yg dikasihi, utk anda tentulah harga diskaun akan diberikan. Saya perlu lakukan sesuatu kerana ahli keluarga pun dah bertambah. Anak2 saya adalah permata hati saya. Saya akan sentiasa cuba untuk memberikan yg terbaik baik dari segi pemakanan, tempat tinggal, pakaian, dan macam2 lagi (tak lupa; mainan!). Saya dan suami sedang berusaha.

Diharap segala apa yg kami mulakan akan sentiasa berpanjangan, memberikan kepuasan, imbuhan dan kehidupan yang lebih baik. Semoga rezeki ini mendapat keberkatan dariNya. Kita perlu lebih dan lebih lagi berdoa... "Ya Allah, murahkanlah rezeki kami, anak2 kami, ibu bapa kami, adik-beradik kami, keluarga kami, rakan2 kami..." Aaaminnn...

Kami baru sahaja update tudung baru, ala-ariani yang ber-awning thai silk. Dan tudung butang belakang bersaiz L, labuh sampai ke perut. Tak percaya? Tengoklah di butik saya. Saya jadi modelnya... Anda tau saiz saya kan. Adrianna pun turut 'dipaksa'. Anak gadis saya ni memang camera-shy. Jgn tak tau, saiz muka dia dah nak sama besar dgn saiz muka saya. Tudung kanak2 memang dah tak relevan lagi utk Adrianna, ketat! Aritu saya belikan tudung org dewasa utknya, baru OK. Dia pakai utk pergi mengaji je *(^_^)*

No comments: