My heart, my soul, my joy & my happiness!

Thursday, October 14, 2010

I am 29

Ini adalah tahun terakhir saya 'menikmati' angka '2' di hadapan. Kalau dipanjangkan umur, InsyaAllah menginjak ke angka '3' pula tahun depan.

Tahun ni saya 'sambut' birthday di hospital.

Pra-sambutan telah diadakan pada 10 Oktober di rumah kak ngah saya di Subang Permai selepas majlis tahlil untuk arwah ayah. Anak2 saudara semuanya excited sangat dengan kek "3-tower atas taman bunga matahari" yg MakCu order. Anak2 sedara panggil saya MakCu.

Kek atas usaha gigih tokei kek pilihan, dekorasi atas permintaan saya. Sedap dan puas hati. Kek ni besar dan berat. Dalam 4kg rasanya.
http://mypu3cakehouse.blogspot.com/2010/10/istana-hinggap.html

Tiap2 tahun takde apa yg istimewa pada hari jadi saya. Beli kek pun sendiri. Untuk suka2... Syok sendiri. Sebenarnya saya suka tengok budak2 happy bila nampak kek cantik. Semuanya duduk mengadap kek tu sampai la diorang kenyang. Anak saudara + anak sendiri ada 15 orang kesemuanya. Memang seronok. Untuk kepuasan diri.

Menyebut tentang 'sambutan' di hospital, saya MC pada 11 Oktober tu... huhu

No comments: