My heart, my soul, my joy & my happiness!

Wednesday, May 18, 2011

Online Shop of The Year

Malam tadi baru saya realised... kenapa tak register untuk Online Shop of The Year Contest anjuran DiGi... Mr.Husband yang suarakan. Actually dari minggu2 lepas lagi kakakku Liza A.B telah memberi cadangan yang sama, tapi saya rasa macam tak confident. Alaa.. sape la yang nak vote kan... tapi tetiba malam tadi rasa macam saje2 je la give a try... Sangat last minute sebenarnya tapi takpelah... Harap2 ada yang sudi vote kami untuk DiGi WWWOW Award ni *(^_^)*

Dear kawan-kawan,
Saya dengan rendah diri amat mengharapkan undian dari anda ye..

Login melalui Facebook dan click link ni ye:

Scroll bawah sikit, lepas tu, type 'keyword' yang dipaparkan (huruf2 blur).. kemudian click 'Vote'.

Setiap pengundi boleh mengundi tiap-tiap hari tapi sekali je sehari *(^_^)*
Kalau boleh, undilah tiap-tiap hari ye. Sehingga 20th June ni.

Terima kasih di atas sokongan ikhlas dari kawan-kawan. Saya sangat-sangat-sangat menghargainya.

3 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

lain kali dengar cakap kakak kau ni.. ecehhh... jgn lupa vote kategori aku jugak.. blogger of the year - adzriel. hari2 nak bagi kau 9 vote.. 10 kalau abg ipar kau tu ingat. cukup? he..he.. dah vote arif?

aishah said...

awesome new background. mama voted for mak cu daily using my fb account.

* ainul AB * said...

Taaa cehh (terima kasih versi Aleesya).

Jangan lupa "Like" posting ni sekali ye... hehe...