My heart, my soul, my joy & my happiness!

Wednesday, April 14, 2010

Bila Aleesya Pakai Baju Kurung


Bila Aleesya pakai baju kurung, nampaklah macam seorang baby boy memakai baju kurung. Ramai orang cakap rupa Aleesya ni macam boy. Cuma sekarang ni bila dah besar sikit, rambut pun dah makin panjang, jadi kurang la sikit 'boy'nya. Gambar ni ditangkap pada 01/11/2010 masa pergi kenduri kahwin kawan suami saya. Aleesya baru 7 bulan. Masa ni, kak Adrianna sedang enak diulit mimpi dalam stroller yang kat sebelah tu. So takde la gambar Adrianna, Aleesya dan ibu pakai sedondon masa ni (baju raya tahun lepas... hehe) *(^_^)*

3 comments:

wardah said...

comelnya aleesya pakai baju kurung..hehehe ala, takpe nanti panjang la rambut tu... ;)

* ainul AB * said...

Wardah, hehe... tu la psl... skrg ni dah makin pjg skit dah rambutnya... cuma rambut dia lmbt skit panjang compared to Adrianna.

Adzriel AB said...

xpe...now dagu aleesya dah panjang sikit mcm ibu. dah mula anggun mcm kakak dah!