My heart, my soul, my joy & my happiness!

Friday, April 29, 2011

Catatan Rasa Asterisk Boutique

Saya akui, orang lebih tertarik dengan butik yg menggunakan orang sebagai model. Orang yang cantik, menawan, menarik dan tak berkedip mata memandang. Sampai dipanggil masuk majalah.

Saya akui saya tak ada semua tu. Saya kurang cantik. Cantiklah jugak sikit kot.. hehe... (perasan kejap). Saya takde aura, saya tak photogenic apatah lagi photogediks... Kami mengharapkan sinar aura sebuah mannequin semata-mata.

Berkembangnya kami kerana kualiti material yang kami gunakan, layanan pelanggan dan kualiti jahitan. Promosi pula dari kawan kepada kawan kepada kawan kepada kawan... sampai saya pun tak kenal.

Kami bersyukur. Walau dengan kekangan masa yang hebat kerana kami ada kerja tetap, Allah swt tetap murahkan rezeki kami, dan semoga ianya akan berterusan demi anak-anak.

Pernah jugak saya cadangkan pada Mr.Husband, saya nak try menjadi model untuk butik sendiri. Saja mencuba. Tapi dia membantah.. hehe...

Elok juga, saya pun tak fully hearted pun nak posing depan camera, saje-saje je bagi idea tu. Saya segan jugak sebenarnya. Pemalu (ececehhh..) Apapun sebenarnya rezeki tu datang dari Dia kan... bukannya sebab model issue tu.

Redha je la, walaubagaimanapun dengan izinNya, bisnes tetap masuk setiap hari.

Terfikir juga, kalau order masuk terlampau banyak sangat nanti, tentu tak cukup tangan pulak sebab kami buat ni pun part time aje. Mungkin saya nak kena resign la pulak dan buat butik ni fulltime. Even sekarang pun dah tak cukup masa dan selalu mengeluh tak cukup rehat, tak cukup tidur, penat, rumah tak berkemas etc... tapi seronok sebab nampak hasilnya *(^_^)*

Allah turunkan rezeki itu setakat yg kami mampu handle je... Cantik dah perancanganNya. Cukuplah untuk anak2, kedua ibu bapa dan sekali-sekala untuk anak-anak sedare... Ada rezeki lebih, buat majlis dan jemput jiran-jiran untuk makan-makan. Alhamdulillah.

Dengan rasa rendah diri, kami ingin meng-express-kan ucapan terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang menyokong asteriskboutique.com selama ni. Tanpa anda siapalah kami. Kami gembira kerana asteriskboutique telah berkembang dari Malaysia sehingga ke Brunei, Singapura, Australia, United Kingdom, Saudi Arabia, Amerika, India, Jerman, Jepun, dan Indonesia. Terima kasih kerana menjadi pelanggan yang setia walau di mana anda berada. Thanks for being with us.

5 comments:

sitiezahim said...

aku rasa model tuh sampingan aje. lgpon cara ko show tudung n baju skarang dah cantik, dah nampak saiz camne, corak camne..ok la tuh kan..
btw nasib baik ada mention German..hihihi :)

* ainul AB * said...

hihihi... siti, tu la harap2nya cantiklah pada pandangan semua :-)

tudung asteriskboutique dah sampai Jerman, tokeynya belum lagi... hehe...

Liza AB said...

eiiiiyyyy tak reti nak sengih mcm model2 cun tu.

lookearn said...

Hello. your blog is very interesting. very nice pictures. I.
http://lookearn.blogspot.com/2011/05/me-lanh-lam-phai-khong-is-mother-cold.html

Budak Botak said...

semoga berjaya...

Entry terbaru -> Pedro Martin Ureta Membuat Gitar Gergasi Daripada 7000 Pokok... (",)