My heart, my soul, my joy & my happiness!

Friday, November 18, 2011

Adrianna is 5 years old today!

Syukur Alhamdulillah, Adrianna dah 5 tahun hari ni, 18 November 2011. Maintain tembam. Orang tak percaya dia baru 5 tahun. Selalunya orang ingat dia dah 10 tahun dah, sebab saiz badannya yang berbidang besar dan tinggi. Baju kurung yang dia pakai dalam gambar tu saiz 14 tahun punya. T-shirt, jeans, pants semuanya saiz 14 yrs jugak.

Dari awal tahun 2011 hari tu, kami dah ajar dia tidur di bilik sendiri. Masa tu baru 4 tahun lebih. Dia suka. Kami letak katil queen size dalam bilik dia sebab kalau katil single, takut jatuh tergolek pulak... hehe...

Ayah dan ibu sentiasa cuba memberikan yang terbaik untuk Adrianna dan Aleesya, selagi kami mampu dan terdaya. InsyaAllah, semoga Allah swt murahkan rezeki kita.

Harapan semua ibubapa, tak lain tak bukan nak melihat anaknya berjaya dalam hidup. Adrianna baru 5 tahun. Masih ada banyakkkk lagi liku-liku kehidupan yang perlu Adrianna tempuhi. Ibu dan ayah mendoakan semoga Adrianna dapat menempuhi liku-liku tu dengan penuh kesabaran dan harap-harap semuanya berjalan dengan lancar. Be a good girl, berguna kepada agama, bangsa dan negara.

4 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

luv u girl si comel adrianna!

wardah said...

happy belated birthday Adrianna...jadi anak solehah ye ;) kem salam kat ibu!!

sitiezahim said...

eppi besday adrianna..be a good girl ok :)

* ainul AB * said...

Terima kasih aunty Wardah dan aunty Siti :-) Adrianna sengih sampai telinga... hehe...