My heart, my soul, my joy & my happiness!

Tuesday, November 10, 2009

Sibuk

Actually ada banyak benda yg saya nak update tapi tak sempatlah:
(1) Open House 2009 di Aman, Subang Bestari... kejiranan kami.
(2) Aleesya admitted
(3) Vacation ke Langkawi
(4) Ayahku yg tak berapa sihat
(5) Blog baruku - Asterisk Boutique
(6) Betapa ku rindukan Nyonyok

Saya juga rindu nak melawati blog rakan2 tapiiii... tak sempat! Kebelakangan ini, saya agak sibuk. Banyak tasks yg perlu saya siapkan di office ni. Banyak projek baru yg masuk, banyak movie contest baru dari Media Prima... Yg terbaru ialah Ninja Assassin dan Christmas Carol. HotFM pun nak buat contest baru utk Jawa Rangers, lagu2 tahun 80an dan 90an. Saya perlu siapkannya segera.

1 comment:

SegaLanya Saya said...

kak ainul jgn lupe lawat blog saya ye! http://warnawarniotakku-ezasarey.blogspot.com