My heart, my soul, my joy & my happiness!

Friday, March 13, 2009

True Colors of Life

What would life have been like without colour?

Aku suka warna putih, kuning air, warna2 pastel. Lembut. Memberikan ketenangan... tapi sekali sekala diselitkan juga warna2 garang dan gelap seperti merah, coklat dan biru tua. Setiap warna2 ni ada maksud yg tersendiri. Aku tak arif untuk menghuraikan maksud setiap warna2 yg ada. Cuma kalau ikutkan "true colors of life", kehidupan kita ni ada macam2 warna; adakala suka, adakala duka.

Hari ni aku tak gembira.

Hari ini aku merasa SANGAT-SANGAT penat; penat kerja, penat badan, penat mata, penat hati...

Aku rasa nak tidur je kat ofis ni, tapi nanti apa pulak kata boss... huhuhu...

1 comment:

Anonymous said...

ainul,
kalau penat, apa kata pegi spa.. boleh relax2 sambil orang belai2 tubuh kita... hehehe