My heart, my soul, my joy & my happiness!

Tuesday, March 24, 2009

Tunggu je la...

Pagi ni hujan lebat betul. Tu la semalam mengomel kepanasan, hari ni pula sejuk kemain, hehe... Alhamdulillah. Jalan sesak, jem sana sini, air naik. Sistem perparitan tak proper la. Itu pasal banjir kilat. Hari ni aku terlambat 45 minit sampai ofis drpd biasa tapi kerja start pukul 9, aku sampai 8.45. Biasanya pukul 8pagi dah sampai. Cuma kesian kat Mr.Wan la lambat. Dia kena masuk 8.45, confirm lambat!

Hmm, aku macam biasa... dgn penuh harapan baby keluar cepat2, tapi masih maintain lagi ni. Malam tadi round pasar malam. Beli durian, sedapnye! Aku ni kalau bab berjalan, memang no.1. Patutlah anak aku pun suka berjalan. Si Adrianna tu memang suka bab me-round especially kalau pergi shopping complex. Aku rasa anak no.2 aku ni besok pun macam tu la jugak.

1 comment:

Anonymous said...

heheh, banyak berjalan, boleh mempercepatkan bukaan tuh... :)